top of page
תמונה יפעת קלפים.jpg

"מה אתה צריך ממני כמנהל כדי להצליח?"

זו אחת השאלות החשובות, שכדאי למנהל לשאול את העובד שלו מידי פעם.

מנהל כזה:

1. מביע עניין ואיכפתיות.

2. מפגין אומץ ניהולי.

3. לומד ומבין דברים.

4. יוצר תקשורת מקדמת וטובה בינו לבין העובדים שלו.

יפעת ונונו לופו, יועצת ארגונית בכירה ומפתחת תפיסת וערכת 2talk.

מנהל.ת HR? מחפש.ת לרענן את שיחות המשוב אצלך בארגון? בוא.י להכיר כלי חדש ומעניין לניהול שיחות המשוב בארגון.

אחת הזירות המשמעותיות לניהול מערכת היחסים בין מנהל ועובד,

הינה בתהליך של שיחות הערכה ומשוב.

תהליך הערכה בנוי משני מרכיבים:
1.
מרכיב ההערכה - המרכיב המסכם בתהליך, מתבונן בעבר. זהו הפן הפורמלי, בין אם בעזרת טופס, שאלות מנחות וכדומה – החלק בו הן המנהל והן העובד מסכמים ומעריכים את תפקוד העובד.
2.
שיחת המשוב – היא המרכיב המעצב בתהליך ההערכה. זו הזירה בה מתרחש התהליך בין העובד למנהל, והיא זו שמשפיעה על מה שייקרה בעתיד (בני
גוד להערכה שמתמקדת בעבר).
חשוב לזכור כי
שינוי התנהגותי (שימור או שיפור) אינו מתבצע דרך טופס ההערכה, אלא בעזרת שיחת המשוב, ומכאן החשיבות הרבה לקיים את השיחה בצורה טובה.
אחת ההטיות שמקשות על תהליך הערכה למצות את פוטנצ
יאל שלו כתהליך מעצב המשפיע על תפקוד העובד בעתיד, הינו מיקוד יתר במרכיב ההערכה, על פני מרכיב שיחת המשוב.
תפיסת וערכת 2talk נולדו מתוך הראיה הזו, ומתוך כוונה לסייע למנהלים להוביל את שיחת המשוב באופן מעצב.
ערכות 2talk  משתלבות כמרכיב בשיחה, כחלק אינטגרל
י מתהליך הערכה הקיים בארגון.
אופן השילוב משתנה בין ארגון לארגון, בהתאם להיבטים בתהליך ה
הערכה הקיים, אותם רוצים לשמר בארגון.

חדש!! את ערכות 2talk ניתן לרכוש הן כערכות דיגיטליות והן כערכות פיזיות.

לפגישת היכרות (ללא התחייבות) או להזמנת ערכה, מוזמנים ליצור קשר


תפיסת 2talk מדברת על כמה דברים:

אני רוצה לשמוע יותר!

שמחים על ההתעניינות! ניצור איתך קשר בקרוב

  • Facebook
  • LinkedIn
bottom of page